söndag 30 september 2012

Bra dag

Trots det otroligt dåliga slutet på gårdagen har denna dag varit riktigt bra. Jag har fått mycket gjort och inser att jag skulle kunna vara oerhört produktiv om jag bara höll mig ifrån dator, tv och mobil. Efter frukosten skrev jag en lista på allt jag ville ha gjort idag och jag har nog fått gjort över 50 procent i alla fall. Något som retar mig är att jag inte hittar min dotters överdragsbyxor. Jag har letat överallt och de verkar vara puts väck. Jag förstår inte var de kan vara. Hennes overall och vinterkängor ligger och väntar på snön medan överdragsbyxorna är försvunna. Någon synsk där ute som kan säga var de ligger...?

Idag var det äntligen dags att börja träna igen efter operationen. Jag var lite orolig för att det skulle kännas konstigt i magen men det var lugnt. För att komma ifrån asfalten tog jag ett varv runt Härlanda Tjärn och jag hade ett superbra tempo! Jag fick t o m sakta ned för jag insåg att jag inte skulle orka om jag inte tog det lite lugnare. Ändå kom jag i mål med en tid som är bättre än när jag springer 5 km här i området. Märkligt men skönt att det gick lätt att komma igång efter ett tre veckor långt uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar