torsdag 13 september 2012

Strycker denna dag

Dagen började bra med tvätt, disk och vikning. Kände att jag fick mycket gjort. Dock ringde aldrig op-läkaren vilket gjort mig oerhört besviken. Jag vet ingenting om vad de såg/hittade, om jag ska fortsätta med medicinen eller om jag kan räkna med biverkningar. Eftermiddagen blev värre än jag väntat mig då jag har tillbringat flera timmar på toaletten med förstoppning. Jag försökte med olika lavemang men inget hjälpte. Det gjorde så ont att jag skrek högt flera gånger. Stackars dottern blev jätterädd och sprang upp och grät. :-(

Nu mår jag äntligen bättre och pustar ut i soffan. Känner mig lika mörbultad som igår trots att jag kände mig hyfsat pigg när jag kom hem igår. Maken ringde och skällde på avdelningen förut och nu har jag blivit lovad ett samtal imorgon, håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar