onsdag 26 september 2012

Oro

Jag sitter hemma i soffan just nu. Åkte till jobbet med lite huvudvärk imorse och tänkte att det går över. Det gjorde den inte utan blev värre och dessutom mår jag illa också. Vid ett tillfälle kändes det som om jag skulle svimma då det svartnade för ögonen. Då kände jag att det var lika bra att åka hem. Jag har aldrig känt så här förut och ringde 1177 för att kolla läget. Sköterskan där tyckte att jag skulle söka vård och sa att jag skulle ringa efter ambulans om jag blev sämre. När jag sedan fick prata med sköterskan från vårdcentralen sa hon samma sak. Jag har inte fått någon som helst förklaring till vad det skulle kunna vara men är nu jätteorolig. Tänk om det är en hjärntumör? Fick en tid idag till klockan 15:00 så nu försöker jag bara få tiden att gå. Känns ju inget bra att inte få något tips om vad det kan vara men att jag ska åka akut in med ambulans om jag känner mig sämre innan jag hinner komma in på vårdcentralen.

För att få tiden att gå tittar jag på Svenska Hollywoodfruar på TV3. Är lite nyfiken på denna Gunilla som alla talar om och spyr galla över. Nu är jag på avsnitt två och börjar förstå vad alla pratar om. Jag tycker det är förvånande med människor som inte har något som helst egeninsikt. (Vissa av dessa människor söker till t ex Idol...) Innan jag åker iväg ska jag diska också då vi samlat på oss - igen - i några dagar. It's a dirty job but someone's gotta do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar