lördag 22 september 2012

Idiot

Ja, vad ska jag annars säga om mig själv. Igår kväll orkade jag faktiskt sitta uppe till närmare klockan elva. Och under tiden åt jag en halv Marabou Gräddnougat, tre bitar Silviakaka, diverse smågodis och tre bitar Silviakaka. Och som vanligt mådde jag asdåligt när jag gick och lade mig. Dock fick jag lägga mig bredvid en liten värmekamin som jag gosade med hela natten.

Morgonen började redan 07:20 imorse och dottern vet verkligen hur man börjar dagen på bästa sätt.

Idag har vi sen varit hemifrån i åtta timmar då vi började med tennis imorse och sedan fortsatte till Liseberg. Dotterns tennislärare är en ung som tjej med tålamod som en gud. Hon har nio 5- och 6-åringar att hålla reda på och få att lyssna på hennes instruktioner. Jag är imponerad av henne!
Jag hade kvar en massa åkbiljetter som behövdes göras slut på och då vi inte fick någon parkering förra helgen var dagen ett perfekt tillfälle. Maken är ju borta så vi hade verkligen en mor- och dotterdag! Innan vi åkte hem hämtade vi maken på Stenaterminalen och indisk mat på favvostället i stan. En toppendag helt enkelt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar