söndag 9 september 2012

Osköna söndag

Maken gjorde ett stort tramp i klaveret igår natt och jag vet fortfarande inte hur jag känner eller mår men jag försöker i alla fall att gå vidare. Det tråkigaste av allt var att vi hade gjort upp planer för hela dagen idag, och som gick om intet på grund av hans beteende. Trots att han var den av oss som sov flest timmar i natt har det sett ut så här hemma hos oss större delen av dagen:
Igår införskaffade vi båda ett hjälpmedel för vi inser att åldern har kommit ikapp oss. Det tog emot och jag tvekade länge men det var dags nu:
Men det kanske var tur för då fick jag se detta mästerverk som dottern ritat och inte var nöjd med:
Min mor var väldigt duktig på att teckna och måla, kanske har dottern ärvt lite talang av henne? Men, tillbaka till denna dag. Till slut fick vi i alla fall äntligen tapetserat fonden i friggeboden. Jag har valt tapeten och den blev så bra!!
Det var svårt att få till en bra bild med mobilen så jag tog en på nära håll också:
Trots dåligt med sömn, mat och vatten idag tog jag mig ut på en löprunda nu på kvällen. Jag orkade inte riktigt hela vägen så det blev knappt 4 km. Imorgon är vilodag och sen hoppas jag komma ut igen på tisdag. Det är dagen före operationen och sen vet jag ju inte när jag kan träna igen. Men först ska jag sova. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar