söndag 23 september 2012

Vårt finaste rum...

... kommer att vara vår friggebod/lekstuga. Idag skrubbade jag golvet medan maken satte upp plasmaskärmen. Det blev så bra! Sen var vi till IKEA och köpte en bäddsoffa, kuddar, filt och lite annat smått (som alltid). Bäddsoffan har samma färg som en slinga i tapeten så jag är supernöjd! När vi fått ordning på friggeboden kommer våra gäster att få sova ståndsmässigt!

Jag har hållt igång hela dagen med tvätt, städ och handling så jag är helt slut. Nu sitter jag med färg i håret så jag får tyvärr inte sova än på minst en timma. Magen säger ifrån vilket är suveränt, även om jag önskade att jag var starkare. Dock fick jag ju världens träning igår så det kanske inte är så konstigt att jag har ont idag för struntsaker? Det svåra blir nu att hitta kläder som inte sitter åt i midjan för det är just där som största ingångshålet är. Inte helt lätt utan kräver lite planering. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar