söndag 2 september 2012

Dagen som försvann

Kan inte riktigt säga vad vi har gjort idag men dagen gick väldigt fort. I förmiddags gick vi en regnpromenad hela familjen vilket var lite mysigt! Jag har även hunnit med att handla, tvätta och laga mat. Ja just det, vi såg film också.

Kan hända att dagen gick fort för att den för min del var kort. Vi la oss strax efter midnatt igår men klockan 3 gick jag ner då jag vänt och vridigt på mig under större delen av tiden. Satt vaken till 5 innan jag gick upp och försökte igen. Somnade närmare halv 6 och fick därför sovmorgon till halv 10. Jag låg och tänkte på vad som hände på kräftskivan och varför det blev som det blev. Mamman till det skadade barnet hade bara väntat på att något skulle hända efter att ha sett vissa tendenser hos det andra barnet. Problemet är bara att vår dotter leker lika bra med båda barnen men det var första gången jag reagerade på ljudnivån och på hur lätt det andra barnet tog till tjuvnyp och "våld" i leken. Ska jag behöva oroa mig för detta nu också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar