fredag 28 september 2012

Glädje

Mina föräldrar har kommit och dotterns glädje är total! Hon fick även en OK-stämpel från vårt sista besök på BVC. Nu tar skolsköterskan över men först nästa höst. Känns konstigt att veta att vi inte längre ska träffa vår underbara BVC-sköterska. Det stod på kallelsen att de "erbjuder" påfyllning av vaccin men jag reagerade inte på det så vi blev lite ställda när hen berättade att dottern skulle få en spruta. Dock var dottern superduktig och sa inte ett ljud under sticket. Fantastiskt!

Och liksom igår var det jättemycket att göra på jobbet. Jag fick springa därifrån med andan i halsen för att hinna till vårt BVC-besök. Märkligt, för jag har länge haft väldigt lite att göra och jag vet inte vad det är som förändrat min situation. Det är skönt med mer att göra för tiden går mycket fortare men det är inte roligt att gå hem och känna att jobbet hänger över en. Jag hann inte ens tidrapportera innan jag gick, jag prioriterade annat, vilket inte kommer att ses med blida ögon eftersom det är månadsskifte. Jaja, så kan det gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar