fredag 20 januari 2012

VAB

Idag är andra dagen jag är hemma med dottern som har fått feber. Dock är hon piggare idag trots att tempen visade på 38,8 förut, och hon har ätit en smörgås till frukost. Igår låg hon mest i soffan hela dagen och ville inte göra så mycket, trots att tempen då bara var lite över 38. Ja ja, huvudsaken är att hon är pigg och vill äta.

Glömde helt av att blogga igår och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för! Vill försöka skriva åtminstone ett inlägg per dag och fram till igår hade jag klarat det. Så idag tar jag nya tag och kanske till och med skriver ett inlägg ikväll igen, bara för att kompensera gårdagen. :-)

I onsdags beställde jag en ny stegräknare på den sajt där jag loggar mina steg. Då mitt kort inte var anslutet till något som kallades "säker betalning" valde jag ett erbjudande om att "handla nu men betala i februari". Jag fick då ange mitt personnummer och igår förmiddag fick jag ett mail som sade att jag hade blivit godkänd och att mina varor skulle skickas så att jag fick dem inom 1-2 arbetsdagar. Skönt, tänkte jag, då får jag den förhoppningsvis på fredag eller i början på nästa vecka. Döm om min förvåning när posten kom igår och min stegräknare var med där!! Det kallar jag service! Om du också vill logga dina steg kan du göra det här.

Nej, nu måste jag ägna mig lite åt min dotter. Fördelen med att vara sjuk måste vara att man inte orkar gnälla som vanligt! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar