måndag 23 januari 2012

Lugn dag med lite besvikelse

Dock frestar dottern på tålamodet med att vara vaken nu och inte kunna sova. Hon somnade i bilen förut när hon och maken åkte in till stan för att hämta upp mig. Jag lämnade in min bil på service och då passade vi på att äta indiskt när vi ändå var i stan. Nu har hon legat där upp i snart en timma och ropade just att hon inte kan sova. Typiskt men ikväll får vi ta på oss detta, eller i alla fall min man som lät henne somna. :-)

Blev lite besviken imorse vid min invägning och mätning där vågen idag visade -0,5 kg och måttbandet -1 cm. Jag antar att vikt- och måttminskningen börjar plana ut nu så då är det extra viktigt att komma igång med träningen. På onsdag och lördag blir det löpning, och förhoppningsvis annan bra vardagsmotion under hela veckan. Idag har jag gått närmare 5.ooo steg och det visar ju hur fel ute min förra stegräknare var.

Imorgon kväll ska jag få lite energipåfyllnad i form av middagsdate med en gammal kollega, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar