söndag 15 januari 2012

Fullspäckad dag!

Idag har vi inte varit hemma många timmar. Vi började med Disney on Ice, fortsatte till Toys'R'Us, IKEA och sen hem till min mans kusin för att fira deras 4-åring. Full fart hela dagen helt enkelt! Dottern har dessutom varit på ungefär samma humör som igår men idag kunde jag hantera det bättre. Hur jag fått kraft eller energi vet jag inte men jag gillar att jag klarade av det. Utöver det klarade jag av att gå på kalas utan att äta tårta eller dricka något onyttigt. Nu känns det lite lättare igen!

Det jag ogillar är att jag hade planerat in att gå ut och springa men inte kom iväg. Dottern vaknade redan halv sju imorse, vilket händer otroligt sällan, och då min man sovit dåligt på natten gick jag upp med henne. Klockan åtta vaknade han och då gick jag och lade mig lite till. Big mistake! Vaknar strax före tio och inser hur bråttom vi har för att hinna till showen. Och jag som hade tänkt springa på morgonen. :-( Vi kom hem strax efter åtta nu på kvällen, åt kvällsmat och innan jag hade lagt dottern var klockan närmare nio vilket inte gav någon tid för träning. Jag tycker ofta det kommer en massa saker ivägen för träning. Eller är det för att jag inte vill träna som det blir så? Har du  några erfarenheter av detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar