söndag 18 november 2012

Irriterad

Jag kan inte ladda upp mina foton och det gör mig arg. Jag tycker jag kan hyfsat mycket om datorer och dess funktion men i det här fallet kan jag inte avgöra om det är vår Internetuppkoppling som stoppar eller om det är fel på Blogger. Irriterande i vilket fall som helst! Den bild jag lyckades ladda upp tidigare idag visar vårt matsalsbord och om det ser ut så där så kanske ni kan ha en aning om hur det ser ut i resten av huset. :-) Idag har jag dock fått undan klädhögen som ockuperade vår läsfåtölj och nu ligger det enbart ett lager papper och skräp på matsalsbordet.
Maken kom hem tidigare idag och vi har varit relativt igång under eftermiddagen. Vi åkte in till stan och lämnade en av våra bilar på verkstaden inför service imorgon. När vi ändå var i våra gamla kvarter passade vi på att äta indisk mat på vår favoritrestaurang. Så gott! Därefter åkte vi till återvinningscentralen och fick slängt en massa skräp. Dottern och jag har duschat och nu nattas hon av sin far. Jag ska börja skriva ner lite stolpar inför det uppföljningssamtal min chef vill ha. Jag har engagerat mig i flera saker på egen hand och ser mig själv som ambitiös, dock har jag svårt för att marknadsföra mig själv och vet inte hur hen ser på mig. Ska bli spännande att höra hur jag uppfattas och hur jag är att arbeta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar