söndag 11 november 2012

Fars Dag

Underbar dag idag trots tråkigt väder. Farsdag-frukosten intogs i sängen till makens ära.
Hela familjen låg och mös fram till klockan 11 innan vi tog oss ner på undervåningen. Jag låg och drog mig, maken kollade på iPaden och dottern kollade igenom leksakskatalogerna inför julklappsönskelistan.
Jag tog med mig hela familjen ut till Härlanda Tjärn för lite träning men både man och barn ångrade sig i snålblåsten och duggregnet så de åkte hem medan jag tog varvet - efter exakt fyra veckors uppehåll. Kändes bättre än väntat och jag är sjukt nöjd nu med att jag kom ut. Och beviset:
Vi var sen och åt middag med svärmor på Oleary's. Supergott och skönt att slippa laga middag hemma. Jag har bokat klippning, ska träffa en kompis om en vecka och har ringt min pappa. En dag att vara nöjd med helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar