tisdag 13 november 2012

Trött i fötterna

Har stått på benen i nästan 11 timmar och det känns. Var på jobbet klockan 8 imorse och lämnade klockan 19. Konferens gick bra idag och jag känner därför att jag inte behöver vara på plats imorgon också. Lunchen var supergod så jag tänker bara åka ner dit och äta. Har ju varit med och bestämt maten och vill inte missa buffén som serveras imorgon! :-)

Hade mina nya byxor dagen till ära och det kändes bra. De var kanske i längsta laget för mig men jag tog de mest högklackade stövlarna jag hade för att kompensera.
Alla andra körde kostym medan jag hade svart tröja och klarrosa linne. Kände mig så fin så!
Det underbaraste var dock att komma hem och få krama dottern som var så trött och redan klädd i pyjamas. Jag fick bära henne till badrummet för att borsta tänderna och sedan fick jag bära upp henne till sängen. Efter att jag läst så lade jag mig hos henne och gosade en stund. Så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar