fredag 2 november 2012

Ny minisemester

Skriver till er från ett hotell i Malmö denna gång. Körde ner strax innan middagstid och checkade in halv nio. Pust, det var jobbigt att köra hela vägen men känns ändå skönt att vara på plats och slippa köra ner imorgon bitti. Anledningen till att vi nu är i Malmö är för att finalen i damallsvenskan går av stapeln imorgon. Min au-pairtjej spelar mot sina forna lagkamrater i Tyresö om guldet. Jag hoppas så att de vinner!!

Men vi ska också hinna med lite annat. Det har öppnat ett nytt köpcentrum här, Emporia, som jag är lite nyfiken på. Och imorgon kväll ska vi gå ut, igen, och äta middag. Jag har önskat att få äta på antingen O'Leary's, TGIF eller Jensens Boefhus. Älskar sådan mat och framför allt älskar jag mjukglassbuffén man får till efterrätt på Jensens. :-)

Dagens positiva är att jag idag vaknade med en helt annan känsla än tidigare. Jag är trött på att vara ett offer för omständigheterna och kommer istället att börja bestämma mitt eget liv. JAG ska ta kommandot och se till att saker och ting går min väg. Står ni bakom mig? Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar