lördag 10 november 2012

Bra lördag

Det blev en bra dag idag. Bättre än jag trodde när jag gick och lade mig igår. Maken skulle hem och hjälpa en kompis med hans el. Denna kompis har en dotter som är ett år äldre än vår dotter. De bestämde sig för att leka så när vi hade vaknat och ätit frukost skjutsade jag över dottern dit. Jag fick sen lite egentid för att köpa en present till maken från dottern och åkte därför till det lokala köpcentrat. Dotterns önskan om present var väldigt specifik så jag fick gå in i ganska många butiker för att försöka uppfylla hennes önskan. Och vad händer då? Jo, jag hittar jättemycket till mig själv. Varför blir det alltid så? När jag har tid och pengar för att handla till mig själv så hittar jag sällan det jag söker, och när jag inte ska handla till mig är det tvärtom.

Så, förutom presenter till maken hittade jag en jacka, stövletter och två par byxor till mig. Jag köpte byxorna men avvaktar med jackan då jag hittade den på Lindex och emellanåt kommer det rabattkuponger. Idag har jag en kappa från HM som är fem år gammal. Jag köpte den efter att jag fått dottern så den har några år på nacken. Enligt en stilanaly som jag gjorde för några år sedan ska jag ha figursydda kläder och den här jackan är perfekt! Finns i svart och vitt. Kan man ha en vit jacka?


















Byxorna jag köpte är av leggingsmodell med bootcut (som jag också ska ha), sitter jättesnyggt och är supersköna! Jag tittade på dem redan när vi var iväg för några helger sen men de fanns då inte i min storlek. Dessa kommer att bli perfekta på jobbet över snygga stövletter! Enkla men ändå dressy!
















Produkterbilderna är tagna från www.kappahl.se och www.lindex.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar