fredag 9 november 2012

Fredagsmys

Som sagt, jag jobbar hårt med att inte låta negativa saker påverka mig och så även idag. Jag tycker att jag har lite mer otur än andra just nu och funderar mycket på hur jag ska förändra det. Det kändes bra efter gårdagen när vi bestämde oss för att ha ett avstämningssamtal. Jag såg bl a min chans att föra fram min önskan om att bli anställd hos dem för att fåta del av deras förmåner och flextid. Idag fick jag se att det var sista dagen för cheferna att inför nästa år att ange alla sina konsulter inom fyra områden, bl a "must have" och "desirable". De skulle även ange om de t ex ville konvertera någon till att bli anställd eller kanske byta ut en konsult mot en befintlig anställd. Typiskt att allt händer på en gång och att det inte är till min fördel. Så idag äter jag godis för första gången denna vecka.

Vad gör ni denna kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar