fredag 16 november 2012

Fredag kväll

Och av någon anledning är dottern fortfarande vaken. Hon var så trött vid 19-tiden att maken sen fick bära upp henne när det var läggdags. Helt plötsligt kommer hon ner och ska berätta att hon har hicka. Sen hör vi hur hon springer mellan sitt och vårt sovrum på övervåningen. Vad hände?

Jag - däremot - är så trött att jag känner mig full. Tog mig ändå upp hyfsat tidigt imorse och duschade innan jobbet, något jag aldrig brukar göra annars. Men jag orkade verkligen inte igår kväll så då fick jag bita i det sura äpplet idag istället.

Det positiva med dagen (veckan) är att jag jobbat ihop såpass mycket tid att jag nu ligger över en timma plus. Jag har legat minus i flera veckor så det var skönt att äntligen få svarta siffror igen. :-)

Nej, om jag skulle gå upp och mysa lite med dottern innan hon somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar