onsdag 1 februari 2012

Funderingar

Är osäker på hur jag vill göra med sötsaker i fortsättningen... Jag har ju faktiskt klarat mig utan sånt i 31 dagar, kanske är det dumt att börja igen. Jag menar, jag behöver ju uppenbarligen inte sötsaker i mitt liv. Dock saknar jag att smaka på desserter och andra godsaker, som den chokladcheesecake det bjöds på förra helgen på ett kalas dottern var på. Hur hade ni gjort?

Liksom jag har varit utan sötsaker i 31 dagar, lika många dagar sen är det jag skrev något på Facebook. Jag har, ända sen jag registrerade mig där, varit ganska aktiv med mina statusuppdateringar och med att ladda upp foton från vardagen. Nu undrar jag om det är någon som tänker på att jag inte har skrivit något på länge? Är det ingen som saknar mig där? Eller är man bara en i mängden av allt annat brus? I så fall gör jag ju verkligen rätt som vårdar mina vänner IRL istället.

Och denna månad gäller att motionera mera och att göra saker - tillsammans med familjen eller över huvud taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar