måndag 20 februari 2012

Ny bloggtitel?

Kanske "Ett sämre jag"? För den här månaden är en besvikelse så här långt och jag förstår inte hur jag så lätt hamnade i mina gamla hjulspår. Misslyckande eller lärdom? Jag vill säga lärdom men vet ännu inte hur jag kommer att se tillbaka på februari. Det är dessutom dags för mig att börja planera mitt år och se vad som ska göras i mars.

En av mina vänner hade imorse skrivit på FB att det var "värre att vabba då man längtat efter sina kollegor hela helgen". Jag blev lite avundsjuk när jag läste det. På mitt förra uppdrag hade jag väldigt bra kollegor men jag kan inte minnas att jag längtade efter dem under helgen. I och med att arbetsuppgifterna drog ner helheten så tror jag inte att det var så. Men jag längtar verkligen till den dagen då även jag längtar efter mina kollegor under helgen och vill gå till jobbet på måndag morgon.

Längtar du efter dina kollegor under helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar