tisdag 7 februari 2012

Bloggtorka...

Ja, faktiskt. Idag lider jag av bloggtorka. Borde fokusera på motion och att göra saker men vädret gör att jag inte gärna ger mig ut och springer. Funderar på att köpa sån där vadd som ammande mammor har, för att skydda sig mot mjölkstockning på vintern, fast jag vill skydda min mage. Historien visar att jag får mer ont i magen om jag blivit kall om den. Så sånt där vadd borde vara ett enkelt skydd.

På lördag ska maken jobba så då lär jag få bevisa att jag kan ta ut mig och dottern för att göra något. I vanliga fall har jag otroligt lång startsträcka och minns att jag tyckte tidiga besök på BVC var plågsamma. Och att hinna till öppna förskolan innan de stängde var en utmaning. Men nu är dottern stor och jag behöver inte packa lika mycket för att kunna åka någonstans vilket gör det otroligt mycket lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar