torsdag 23 februari 2012

Oväntat besök

Som gjorde mig glad och som just nu lägger dottern. Lyxigt att få lite egentid mitt i läggdags. Märker annars att min styrka inte är helt tillbaka och förstår nu varför dottern var så trött igår efter vårt besök i mataffären. Idag på lunchen gick vi till en restaurang en bit bort och när vi kom fram var jag helt slut. Kände mig matt och varm, och tänkte för mig själv att jag fått feber igen. Så den här helgen kommer att gå i vilans tecken för att vi alla ska återfå vår styrka.

Meningen var att vi skulle hälsat på min familj till helgen men eftersom vi inte är helt friska än tror jag att vi hoppar över det. Vill ju inte smitta dem som tack för hjälpen. Det kommer fler helger, och jag tror att det kommer att uppskattas av alla om vi håller oss undan. Vi har saker att göra här hemma så det blir bra i slutändan ändå.

Vad ska du göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar