söndag 19 februari 2012

På västfronten intet nytt

Vi har fortfarande sjukstuga här. Dottern var feberfri igår men hade feber igen imorse så ännu en dag har gått i lugnets tecken. Jag åkte iväg och handlade vilket gav mig några timmars egentid. Vi har bestämt att jag är hemma med liten imorgon vilket känns ok för min feber är borta men jag har istället fått en förkylning "from hell". Så det gagnar nog mig också att ha en sjukdag hemma.

För att få lite ordning på våra liv har vi återigen schemalagt vår träning. Mannen ska springa tisdagar och torsdagar igen, jag springer onsdagar och en helgmorgon. Det har funkat förut och kommer att funka igen. Om jag inte är helt frisk på onsdag kommer jag att ta en långpromenad istället.

Hur ser ditt träningsschema ut?

1 kommentar:

  1. Hej! Det låter jättebra. Vi tränar två dagar var, en springpass mitt i veckan (kväll) och ett på helgen. På sommaren när kvällarna är ljusa och barnen har mindre aktiviteter får vi kanske till ytterligare ett. Att går på gym eller liknande är inget alternativ just nu eftersom det tar alldeles för mycket tid. Hoppas nu att isen på gatorna försvinner fort! Ha det bra! Maria

    SvaraRadera