onsdag 29 februari 2012

Solsken

Åh, vädret är underbart idag och jag har precis bestämt mig för att ta en liten lunchpromenad! Dels är jag väldigt trött så jag måste få lite frisk luft, och dels så känns det synd att sitta inne när det är så fint väder.

Jag har ätit en sen lunch vid min dator och kommer att äta mellanmål senare i eftermiddag (det gör jag aldrig annars) - allt för att vara i form för min löprunda när jag kommer hem. Jag har jättesvårt för att springa på full mage så jag springer direkt när jag kommer hem från jobbet, innan middag. På helgerna springer jag alltid innan frukost. Om jag har något i magen blir jag illamående och mer orkeslös än om jag springer på hyfsat tom mage. Kanske behöver kroppen vänja sig vid att springa med något i magen, jag vet inte.

Jag har också bestämt mig för att mars månad är jobbsökar- och nätverkarmånad. Jag har lagt in ett nytaget foto på mig själv på mina professionella nätverk, och kommer att vara mer aktiv för att leta efter jobb.

Vad vill du få ut av mars månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar