lördag 4 februari 2012

Egoinlägg

Nej, jag behöver inte äta godis om jag inte vill. Nu har jag gjort det idag och känner ingen större längtan efter mer. Jag kör så mycket sockerfritt jag kan, även i februari, men tillåter mig själv att äta något sött om vi t ex är bortbjudna och någon bjuder. Eller om jag är extremt törstig på kolsyrad dryck. Känns skönt att ha fått det här utrett.

Och nu till något helt annat. Jag tog lite kort i november (när tanken på att blogga hade börjat gro men då jag ännu inte hade något ämne) på mig själv som jag tänkte visa här. Idag tog jag nya för att se om det syns någon skillnad. Vad tycker ni?










Inte så lätt att jämföra bilderna när de inte är tagna på samma avstånd och i helfigur. Jag har dock lyckats fota mig i samma jeans och jag tycker mig se att de är mer "hängiga" på den nyare bilden - eller är det ren inbillning?














Lite dåliga bilder, som sagt, men ni fattar va? En sista bild - som jag hoppas visar lite resultat.












Japp, hängiga jeans och platt rumpa. Ingen bra kombination! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar