onsdag 2 maj 2012

Allergipåverkad

Att ha pollenkänningar innebär att vara trött. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu om jag fick. Det blev i och för sig lite sent igår kväll men jag brukar vanligtvis inte känna mig redo för sängen innan klockan sju på kvällen. Har precis slängt in en maskin tvätt också så jag måste i alla fall hålla mig vaken i ca två timmar till. :-)

Vår sista dag i Malmö igår blev underbar! Vi promenerade i stan medan dottern cyklade framför oss. Vi besökte två ganska coola lekplatser och fick där även sällskap av Ali som var ledig inför kvällens match. Vädret var ju helt fantastiskt! Medan hon förberedde sig tillsammans med resten av laget satte vi oss på Jensen Boefhus och intog dagens lunch/middag. Gott och väldigt mättande. Innan vi ens läste menyn beställde vi in varsin stor dricka. Och stor var den.
Var som att dricka ur en vas. Och för första gången i mitt liv orkade jag inte dricka upp min favoritdricka. Jaja, någon gång ska vara den första gången! Efter middagen var vi redo för match och fick verkligen valuta för tiden då det blev hela 7-1 till Malmö. Ali hade skott på mål men spelar vänsterback så det hade varit roligt om det hade gått in. Innan vi lämnade Malmö för denna gång fick vi en liten pratstund med Ali och sen drog vi hemåt.

Och efter fyra dagars ledighet borde man ju återvända till jobbet full av energi men det var väl inte riktigt så. Jag hade 28 olästa mail från måndagen (konstigt då "alla" skulle vara lediga). Idag gick jag nog hem med lika många nya olästa mail då jag knappt hunnit sitta vid min plats på grund av alla möten. Det blir till att ta nya tag inför imorgon!

Går du hem med olästa mail i inkorgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar