onsdag 23 maj 2012

Arg

Jag känner mig arg och irriterad idag. Varför vet jag inte. Kanske är det värmen. Kanske är det att jobbet känns tråkigt just nu. Kanske är det att vissa människor inte kan eller vill läsa av hur jag mår och reagerar på vissa saker. I alla fall så orkar jag inte med mig själv idag. Till råga på allt så undrar jag om inte dotterns jobbiga humör är tillbaka. Hon svarar surt och snäsigt på tilltal, blir arg för minsta lilla och äter dåligt igen. Jag vet inte hur jag ska agera. Hon är vaken längre på kvällarna nu då det är snudd på omöjligt att få henne att lägga sig i vanlig tid. Ändå vaknar hon av sig själv på morgonen och är ofta redan nere när jag orkar släpa mig ur sängen. Kanske är hon påverkad av det, jag vet inte.

Påverkas du av att det är ljust längre på kvällarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar