måndag 28 maj 2012

Morgontrött

Var på jobbet tidigt imorse och ska försöka börja vara där tidigare än jag vanligtvis är. Mitt alarm går igång klockan sex men det är sällan jag orkar gå upp direkt. Oftast snoozar jag till fem över halv sju för sen lägger den funktionen av. Det blir dock trevligare att kunna gå hem tidigare på dagen. I fredags var förskolan stängd så maken var hemma med dottern. Då hade jag inga problem att gå upp strax efter klockan sex med följd att jag var på jobbet klockan sju. Och det händer inte ofta. Imorse skjutsade jag maken till bilverkstan så det tog lite extra tid men jag var ändå på jobbet kvart i åtta. Kan bli en bra tradition.

Jag är jättetrött ikväll av att jag var vaken så sent igår plus att jag var uppe sent både fredag och lördag. Ingen bra kombination för en trött person som jag. Dock är jag supernöjd med min sena löprunda! Så idag har jag lovat mig själv att vara i säng innan klockan nio. Imorgon ska jag följa med en grupp ut och köra bil vilket ska bli jätteroligt! Vi ska träffas klockan åtta och jag vill verkligen inte vara sen då.

När går du och lägger dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar