söndag 27 maj 2012

Såå nöjd!

Firade min dag med årets första besök på Liseberg. Lagom med folk och lagom temperatur. Dottern har nått det magiska måttet 110 cm så nu får hon åka fler attraktioner än tidigare år. Bl a blev det Slänggungan och Flumride utöver Rabalder och de vanliga åkturerna. Hon var så nöjd med att hon vågade åka lite nya turer!

Och nu, för ca 45 minuter sedan, gav jag mig ut på en löprunda!?! Ville verkligen ut denna helg men känner att värmen inte är att leka med varför jag helt enkelt väntade in lite svalare temperatur. Nu känner jag att det kanske blev i senaste laget, är ju måndag imorgon, men jag är sjukt nöjd! Så här nöjd vill jag vara efter varje runda. Det var en kort runda så jag valde medvetet att ha ett högre tempo. Ett av två alternativ för att bli en bättre löpare. Känns superbra!!

Jag fick också pratat med min mor som varit ute på sjön idag med ett av fem barn. Eller ja, mer fyra då det är en fnurra på tråden inom familjen. Jag har själv varit i den sitsen och vet hur frustrerande det är. Jag hoppas därför innerligt att det går fortare än de sju år det tog för min fnurra att bli bra.

Har du någon i din närhet som du saknar men som av olika anledningar inte kan/får ha kontakt med dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar