torsdag 3 maj 2012

Skärpning

Ja, nu måste jag skärpa mig. Har förlorat bloggens fokus och skrivit mer dagboksinlägg än förändringsinlägg. Jag måste återgå till vägen jag stakat ut för året och inte ta omvägar in i parker och affärer. :-) Jag har inte tränat på två veckor (inte bra) men jag har gått mycket på dagarna (bra). Jag har inte tagit tag i många saker här hemma som jag hade önskat (inte bra) men jag har träffat vänner och gjort utflykter (bra). Nu är det dags att planera resten av mitt år, börja söka jobb på allvar och bli bättre på träning och nyttigheter. Maj månad har bara börjat och jag kommer att välja bort tv:n till förmån för att göra annat - vad som helst. Vi har varit duktiga de senaste två veckorna på att inte ha på tv:n hela tiden och det gör att vi hinner med mycket annat. Logiskt, javisst, men det gäller att inse det också.

Vad har du insett den senaste tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar