torsdag 31 maj 2012

VAB

Jag släckte först halv tolv, alldeles för sent, och började oroa mig för hur jag skulle orka upp i tid idag. Saken var den att maken ska iväg efter jobbet idag och det är alltid han som hämtar så jag var tvungen att vara tidigt på jobbet för att kunna gå tidigt. Under natten slapp jag dock oroa mig för huruvida jag skulle orka upp: dottern kräktes första gången halv tre. Det var bara att kasta in henne i duschen och sängkläderna i tvättmaskinen. Då jag inte har några möten eller något viktigt som ligger bestämde vi att jag är hemma. Efter en inledande tung morgon är nu dottern nästan feberfri (hon fick hög feber imorse?), hyfsat pigg samt har fått behålla både vatten och kex. Håll tummarna för att det blir kortvarigt!

Jag ska skriva ner lite stolpar av det som sades på föreläsningen igår och så återkommer jag lite senare. Ha en bra dag så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar