lördag 19 maj 2012

Omväxlande

När vädret tillät var vi ute i trädgården och rensade i hallonlandet. På eftermiddagen tänkte vi åka till Slottskogen och barnens zoo men då regnade det minsann så vi fick sätta oss på ett fik. Det har helt klart varit väldigt omväxlande väder idag som inte alls stämde med prognosen. Meningen var att svärmor skulle komma hit och då tänkte vi passa på att ta en löprunda tillsammans men det blev ändrade planer och då rök löprundan. :-( Så lätt borde jag ju inte släppa träningen men så blev det idag. Imorgon ska jag ut - inget får hindra mig - och det ska bli så skönt.

Dottern och jag fick äntligen rensat i hennes rum. Vi har slängt en massa trasiga och McDonald's-leksaker samt gosedjur men även sparat några som hon vill sälja. Jag är ju registrerad på Tradera men har ännu inte varken sålt eller köpt något. Dottern har dessutom en massa fina kläder som jag vill sälja men där jag ännu inte fått tummen ur.

Säljer eller köper du begagnat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar