måndag 30 april 2012

Malmö

Idag kom våren känns det som och då passade vi på att ta tåget till Köpenhamn. Vädret har varit underbart och vi gick raka vägen till Nyhavn där vi åt lunch ute. Jag gick utan jacka för första gången i år! Imorgon är vår sista dag här nere i Malmö och vi avslutar den med fotboll: Malmö mot Umeå. Förutom att umgås med Ali har vi också träffat min vän Therese från min tid som au-pair i USA. Igår var vi allihop i Västra Hamnen där vi först var på en jätteroligt lekplats och sen promenerade förbi Turning Torso och Bo01-bygget. Innan morgondagens match ska Isabelle få cykla lite och turen går till en lekplats här inne i stan. Enda negativa har varit att jag fått pollenkänning efter många symtomfria år. Jag hoppas dock att det bara är en vanlig förkylning trots oändligt antal nysningar och kli både i näsa och ögon. Vad gör du denna underbara Valborgsmässoafton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar