onsdag 31 oktober 2012

Sammanfattning

Vi började vår minisemester med en promenad i höstsolen och sen satte vi oss i hotellets bar. Alla fick drinkar:
Vi unnade oss att äta gott och ute varje kväll. Det gjorde underverk för välmåendet men var mindre bra för midjemåttet.
Sista dagen gick jag ganska mycket. Jag gick runt i stan och sen gick jag till kyrkogården vilket var ett par kilometer. Där var det lite tomt just nu i väntan på nya ljungplantor. Dock fick mamma ett nytt hjärta:
På vägen hem överraskade jag man och barn med ett besök på Möllegården. Där köpte vi varsin sån här som vi var väl värda!

Idag däremot, har jag inte gjort många knop. Vaknade strax före 4 imorse och gick på toa. Maken också. Strax därefter kom dottern in till oss och hon låg jättelänge innan hon somnade om. Klockan var säkert närmare 5 när hennes andhämtning äntligen vittnade om att hon sov igen. När sen klockan ringde en timma senare var jag mer död än levande. Så nu hägrar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar