fredag 12 oktober 2012

Oktober när den är som bäst

Idag har det varit en fantastisk dag! Det började med sol och ljusblå himmel när jag körde till jobbet. Inte ett moln på himlen och inga köer. Perfekt på alla sätt!
Vi gick ut och åt lunch idag och kunde promenera fram och tillbaka. Det var så skönt! Och jag är glad för all vardagsmotion jag kan få. Nu när det börjar bli mörkare ut och man klär sig på ett annat sätt än under sommaren så har jag alltid min stegräknare på mig. Mitt mål är 7000 steg om dagen och det har jag faktiskt lyckats uppnå ganska mycket i september och oktober. Vanligtvis ligger jag på mellan 3000 och 5000 steg så att nå målet är super!

Det är fredag idag och då brukar jag klä mig lite casual. Kan vara så också att jag har gått upp lite och inte får på mig något annat än jeans just nu.
Även håret fick vara casual idag. Jag behöver lära mig lite mer frisyrer än de jag kan. Kanske ska fläta håret någon dag? Idag drog jag bak lite av luggen men lämnade kvar lite hängande hår på sidorna.
Ser nu att bilden jag lade ut igår inte var så bra. Det står "Tack för att du finns" på skärmen i det skickade meddelandet. Gulligt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar