lördag 13 oktober 2012

Inget passar

Åkte till ett köpcentrum på andra sidan stan idag och spenderade några timmar där då de har andra butiker än vad vi har i "vårt". Jag är på jakt efter ett par vanliga svarta byxor men inte i den sortens tyg som drar åt sig allt damm. Var finns de? Dottern behöver fingervantar och höstmössa som jag inte hittade heller. Dock gick jag inte i de butikerna vi har här utan valde dem som jag sällan är i. Hittade inget så nu får jag snällt bege mig till vårt lokala köpcentrum trots allt.

Jag provade en massa andra roliga saker men inget passade. Är min kropp så annorlunda mot alla andras? Jag är så sällan nöjd när jag provar saker samtidigt som jag ser människor med helt annan (läs värre) kroppstyp än min och de har saker på sig som passar. Var ska jag gå och handla mina kläder någonstans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar