lördag 6 oktober 2012

Bra dag

Är nöjd med dagen och det som jag har fått gjort. Har kommit överens med maken om att köpa mer förskolekläder än finkläder till dottern så att vi slipper lägga undan en massa oanvända plagg när hon har växt ur dem. Såg att hon behöver en ny byrå då den hon har idag är en kombinerad byrå och skötbord med enbart tre lådor. Så när dottern lekt klart här hemma med sin vän tog vi med dem till
för att handla lite. Dock var kärran inte ledig (som vi lånar via makens jobb) så vi fick inte så mycket med oss hem som vi hade önskat. På vägen hem blev dottern illamående så när vi lämnat av hennes vän bestämde vi oss för att gå hem därifrån. Det som kunde gått fort och lätt tog ett tag för dottern stannade var femte meter för att plocka det bruna guldet:
Jag har även hunnit med att springa lite, handla lite, mäta lite och baka lite.
Dock blev pajen för söt (har ni någongång hört mig säga det förut??) så jag åt inte upp hela min bit. Den har knäckig yta istället för smulpaj men det blev inte lika gott tycker jag. Nu ska jag snart gå och lägga mig då avfärden till Ge-Kås är satt till klockan 07:00. Vill ju inte missa denna fantastiska dag av shopping!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag läste din kommentar hos Bloggkomentatorerna om fler bloggträffar i Västsverige. vi borde bilda ett nätverk "Vuxna Västkustbloggar"!
    Jag är 42 och bor norr om Göteborg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja, vilken bra idé! Där borde ju verkligen Bloggkommentatorerna vilja vara med också. Hur går man tillväga?

      Radera