söndag 14 oktober 2012

Minnenas afton

Det har visats program på tv hela kvällen som handlat om musik, och då hårdrock. Jag har alltid varit en allätare vad gäller musik och kände igen mycket av det som visades och spelades. Maken däremot har alltid lyssnat på den sortens musik och fick verkligen sitt lystmäte. Det var riktigt roligt att en promenad längs "memory lane"!

Till detta dracks det Pepsi och åts godis, då främst choklad och salta. Vi åt inte ens middag idag då varken maken eller jag var hungrig. Känner mig så värdelös och misslyckad! Jag klarar inte ens av att behandla mig själv bra - hur ska jag lyckas uppfostra ett barn till att ta hand om sig och hennes framtida familj? Jag som för några timmar sen beklagade mig efter en misslyckad shoppingtur? Patetiskt!

1 kommentar:

  1. Vi satt också bänkade en stor del av kvällen. Underbart!

    SvaraRadera