söndag 14 oktober 2012

Nöjd

Som sagt, trots att jag ätit onyttigt idag, så är jag nöjd med vad jag har gjort. Det behövdes lite vardagsbestyr och det känns helt ok. Mycket är tvättat och middagsmat för nästa vecka är inhandlat. Jag har varit ute och sprungit, hela 5 km, och fick med make och dotter som hejarklack! Jag testade att springa tio varv på idrottsplatsens bana på 400 meter och det gick bra. Lite tråkigt faktiskt men skönt att ha som omväxling om man inte vill springa på asfalt med upp- och nerförsbackar. Dottern hade med sin cykel så hon ömsom cyklade bredvid mig, ömsom sprang med mig. Sötnosen!

Idag på dagen blev det väldigt tyst på hennes rum så jag smög upp för att se vad hon gjorde. Och detta är vad jag såg när jag kikade in:
Får man vara hur söt som helst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar