tisdag 16 oktober 2012

Tillsägelse

Maken fick, för andra dagen i rad, förhinder att hämta dottern på fsk vilket han alltid gör. Jag ligger back sen förra veckan och då vi ska iväg klockan 17 på fredag måste jag jobba så mycket som möjligt denna vecka. Detta innebär att jag fick hämta dottern idag efter jobbet, vilket betydde halv sex. Som vanligt när man har bråttom så kommer det alltid något emellan och idag var det trafiken. Jag blev sen och visste inte vart jag skulle ringa då dottern skulle vara på en annan avdelning. Sprang in på fsk tjugo i, och har aldrig skämts så mycket som när jag fick höra att de stänger halv. Jag hann inte ens få på dottern kläder förrän de kom och föste ut oss så att de kunde larma på.

Det blev inte alls som jag hade tänkt mig och jag skäms otroligt mycket. Hur gottgör jag något sånt här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar