måndag 29 oktober 2012

Bra dag

Dagen har gått i lugnets tecken men jag tycker ändå att vi har hunnit med det vi planerat. Efter lunchen åkte vi till ett köpcentrum och där hittade jag äntligen ett par svarta byxor. Och i storlek 40 dessutom eftersom 42:an var för stor. Jag har gått upp i vikt av allt godis jag vräkt i mig det sista och kan ju knappt knäppa mina vardagsjeans i storlek 42, så jag blev oerhört förvånad när jag fick gå ner en storlek. Därefter åkte vi hem till min kära moster och fikade. Make och dotter vilade sen en stund innan de åkte vidare till ett busland medan jag var kvar hos min moster. Senare på dagen trotsade vi regn och rusk genom att gå ut på stan och äta. Det blev supergod vedugnsbakad pizza med varsin cola till. Enkelt men så gott! Make och dotter hämtade mig när de åkte från buslandet och kvällen har sen tillbringats på hotellrummet. Imorgon packar vi ihop oss och åker norrut igen. Men innan dess blir det kyrkogårdsbesök, thailunch och italiensk glass. Det här é livet...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar