onsdag 10 oktober 2012

Stel

Har sprungit igen och ökat min runda till 4 km. Det var femte gången efter operationen och jag har ökat efter varannan gång. Idag fick jag lite mjölksyra i vaderna efter ca 2,8 km men orkade ändå spurta hela uppförsbacken på slutet. Dock har jag inte kommit iväg tre gånger per vecka vilket ju är mitt mål så något får jag göra för att ändra på det. Får skylla på Ullaredsresor och kvällsaktiviteter! :-)

Nu sitter jag ensam i soffan då maken är på lokal och löser quizz. Jag ska försöka komma i säng om ca en halvtimma då jag kommer senare och senare till jobbet. Kan inte skylla på dottern heller längre då hon oftast vaknar av sig själv numera. Ska titta på "Torka aldrig tårar utan handskar" på SVT Play och hoppas att den inte är längre än 30 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar