måndag 20 augusti 2012

Uttråkad

Det är inget roligt på jobbet just nu så jag gör allt för att sysselsätta mig för att tiden ska gå. Idag blev ett möte kortare än planerat och efter det gick jag och köpte mig en glass i min ensamhet. Allt för att döva den känsla som finns inom mig. Det är inget bra sätt men ibland klarar jag inte av att lösa det på annat sätt. Det sätt som faktiskt fungerar är att byta jobb, och det hoppas jag kunna göra inom en snar framtid. Jag ska börja med att söka två jobb i veckan som blir en del av min veckoplanering.

Efter jobbet stannade jag till vid en tapetaffär. Vi har snart målat färdigt stugan och då är det dags att sätta upp fondväggen. Då vi ska ha en beige soffa vill jag ha en tapet som tar upp den färgen. Hittade dessa två som jag gillar:

















Jag måste snart bestämma mig men ska först titta på dem lite till. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar