torsdag 16 augusti 2012

Kulturkalas

Direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att möta upp make och dotter. Det är Göteborgs Kulturkalas denna vecka så vi kände att vi borde kalasa lite. Dock stängde alla barnsaker klockan 18 så vi hann i princip inte med någonting. :-( Maken och dottern cyklade dit och hem så medan jag väntade in dem hemma satte jag mig på farstutrappan och bara njöt!

Jag hade fått ett brev från VG-regionen och hoppades att det skulle vara min kallelse för operation men tji fick jag. Det var läkaren som såg att jag behövde mer medicin och som samtidigt passade på att skriva att jag kunde minska ner dosen - så länge jag fortfarande är smärtfri - för det skulle förmodligen "få mig att må bättre". Kan det vara medicinen som gör att jag känner mig så nere? Å andra sidan har jag mått så här till och från länge så det borde inte komma därifrån. Men, men, jag ska minska ner antalet tabletter och hoppas att jag slipper mitt onda ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar