lördag 18 augusti 2012

Uppbokade helger

Vi har så många saker vi vill göra och har därför gjort ett försök till att boka upp helgerna framöver. Idag skulle jag och dottern åkt till Halmstad men skjuter på resan till nästa helg då min släkting hade fullt schema ändå. Så idag lekte dottern med en kompis samtidigt som jag och maken köpte färg för att börja måla vår friggebod. Sagt och gjort så hela eftermiddagen har jag målat medan maken har tittat på. :-)
Det finns ett foto på mig, taget för nästan exakt fyra år sedan, där jag har exakt samma kläder och målar vår källare. Tur att jag hade sparat mina arbetskläder!

Imorgon ska jag ut på min tredje löprunda denna vecka. Målet är tre gånger per vecka. Dock skulle jag undvika att fastna i mobilladdarsladden förut men gjorde skadan än värre så jag har superont ovanför ankeln nu. Blodutgjutelse en bit in under huden så det gör lite ont. Jag hoppas verkligen att jag kommer ut som jag vill och behöver. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar