tisdag 21 augusti 2012

Höga hinder

Jag gör fortfarande inte det jag har föresatt mig. Jag har inte skrivit min veckoplanering (har den dock i huvudet), inte lagt ut två objekt till försäljning och inte sökt två jobb. Och inte vet jag hur jag ska sparka mig själv i baken. Det är ju trots allt jag som lider om det inte blir gjort så jag förstår inte att det ska vara så svårt.

Det jag har gjort är att springa 5 km. Idag var det lite tufft och jag tror att det är den 3 km långa raska promenad jag gjorde på jobbet idag som ligger bakom. Jag har bokat två olika konferensrum inför en heldagsövning om två veckor och jag ville se dem innan jag bestämde mig då jag aldrig varit i dessa rum - eller byggnader för den delen. Så jag gick helt enkelt runt och fick motion på köpet. Jag blev rejält svettig (det var ju fint och varmt ute) och kände mig lite ofräsch resten av dagen men det fick gå.

Nu sitter jag i alla fall här och återhämtar mig med smaker från min barndom:
Två rostade mackor med jordnötssmör! Kladdigt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar