måndag 13 augusti 2012

Måndag i dess rätta betydelse

Första arbetsdagen efter semestern och det gick ovanligt lätt att gå upp i morse. T o m dottern kom nersmygande för trappan strax före halv sju. Väl på jobbet låg dock nätverket nere så jag fick inget gjort på hela förmiddagen. När allt kom igång såg det ut så här i min inkorg.
Jag hade dessutom varit borta så länge så att det hade börjat växa alger (eller liknande) i min vattenflaska.
Nu på kvällen gav jag mig ut på en motvillig löptur trots att jag var så arg igår för att jag inte hann med. Men som alltid är jag jättenöjd efteråt och har lagt mina första 50 kr i en burk. Jag tror dock att jag behöver nya löparskor och träningsbehå innan hela familjen kan göra något. När jag stretchade såg jag vackra rosor i våra rabatter. De har varit borta några år så det var roligt att se att de hittat hit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar