onsdag 15 augusti 2012

Svart moln

Jag vet inte varför allt känns så grått och trist nu men det gör det. Har inget att se fram emot, inget att längta efter och inget som lyser upp tillvaron. Vi har mycket vi skulle vilja göra men vi får aldrig tummen ur och boka något. Dagarna går och ingenting händer. Just nu mår vi ungefär lika bra så det kan vara en orsak till att inget händer.

Imorse när jag körde till jobbet låg det dimma nere i dalen där vi bor och det var vackert!
Och som vanligt såg det ut så här när jag åt lunch.
Det som kanske var lite positivt idag var att jag kände mig lite fin i mina kläder.
Nu ska jag vräka i mig glass trots att jag hade lovat mig själv att ha en sockerfri vecka. Vill ju belöna mig själv för min träning och att vara nyttig men det går sådär bra just nu. Fast just idag beror det på att jag inte fick jobbet jag var på intervju på. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar