söndag 19 augusti 2012

Fokusering

Jag har svårt att få saker gjort. Tiden rinner iväg och helt plötsligt är det läggdags. Och ändå vill jag så mycket! Denna vecka har vi undvikit att titta på tv vilket gjort att vi fått tid över till annat. Vi fick också äntligen planerat våra helger framöver vilket känns jättebra!

För att få gjort saker för min del ska jag börja veckoplanera. I min fina almanacka finns varje vecka ett särskilt blad för att skriva "att göra"-saker och den kommer att bli min hjälp framåt i tiden. Där ska jag anteckna träning och annat jag vill ha gjort. En sak jag redan har tänkt är att jag ska börja sälja saker på Blocket och Tradera, och för nästa vecka ska jag ha lagt upp två objekt och träna tre gånger.

Denna vecka klarade jag mitt träningsmål på tre gånger! Hade gett mig själv ledigt idag p g a huvudvärk och ont i ankeln efter gårdagen men kände sen att jag inte ville missa min målsättning. Är så stolt över mig själv! Nu gäller det bara att känna samma vilja för allt jag företar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar