fredag 3 augusti 2012

Egentid

Idag är det heldag på pysselklubben så vi har oväntat fått tid för oss själva. Vi passar på att prata utbyggnad och att göra planer för framtiden. Dottern är nästan frisk och pigg som vanligt. Imorgon är det dags att åka hem vilket både känns skönt och konstigt. Vi har badat varje dag och inte gjort många knop. Vi har verkligen haft semester.

Igår var här 40 grader vilket i det närmaste var olidligt varmt. Det var lite svalare idag med en svalkande sjöbris så på det stora hela är allting ganska bra! Jag ska ut och springa ikväll igen. Japp, igen! Kan ju inte ligga på latsidan för att det är semester. :-)

Längtar hem till mjölk och knäckebröd. Ska bli gott att börja dagen med annat än pannkakor med Nutella på. Annars har det blivit mycket glass. Det står en mjukglassmaskin till förfogande varje dag samt all läsk du kan dricka. Jag drack cola första dagen här men det blev för sött så jag har druckit Fanta Lemon, gott faktiskt!

Nej, nu ska jag återgå till min fantastiska lilla familj som väntar, denna vår sista kväll, i baren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar